Шукати в цьому блозі

четвер, 3 листопада 2016 р.

Реклама бібліотеки - важливий засіб розвитку і формування позитивного іміджу

     3 листопада в читальному залі Іваничівської ЦРБ відбувся районний семінар бібліотечних працівників на тему "Реклама бібліотеки - важливий засіб розвитку і формування позитивного іміджу".



     На тему "Інноваційний розвиток закладів культури району, креативні рішення та форми реалізації творчих ідей" виступила перед працівниками Олена Шумик, начальник відділу культури Іваничівської райдержадміністрації.


     Директор комунальної установи "Іваничівська ЦБС" в своєму виступі говорила що  ефективність іміджевої бібліотечної політики залежить від діяльності колективу, керівництва бібліотеки, які повинні систематично формувати імідж на основі наявних ресурсів. Основними компонентами для формування іміджу бібліотеки в комплексі мають стати:
- професійна етика бібліотечних працівників;
- реклама послуг бібліотеки;
- веб-сайт бібліотеки;
- зв'язки з громадськістю;
- оформлення приміщення бібліотеки.


     Виступ директора підтверджує, що формування іміджу, підвищення престижу бібліотеки - це процес безперервний, що здатний підвищити конкурентоспроможність бібліотеки, престиж бібліотечної професії, встановити і розширити партнерські зв'язки, залучити додаткові фінансові кошти. Тому бібліотекам необхідно вдосконалювати та модернізувати свій образ, гарантуючи своїм користувачам гідну якість пропонованих послуг.
     Законодавчими та нормативними документами, що регулюють рекламну діяльність, ознайомила присутніх Надія Адамович, заступник начальника відділу "Іваничівське бюро правової допомоги".




     Провідний бібліотекар абонементу Іваничівської ЦРБ Катерина Тернова в своєму виступі розповіла, що книжкові виставки та стендові презентації є найбільш традиційними, випробованими формами бібліотечно-бібліографічної реклами.
     В роботі кожної бібліотеки є свої родзинки. Але всі ми слугуємо книзі, і потрібно зробити все, щоб зустріч з нею стала подією, святом для читача.



     З особливостями проведення масових заходів поділилася з присутніми провідний бібліотекар читального залу Ірина Приймак, яка розповіла що масова робота в бібліотеці є основою роботи закладу і виконує такі основні функції:
- сприяє задоволенню і розвитку інформаційних потреб і запитів, зростанню кола пізнавальних читацьких інтересів, проведення дозвілля;
- допомагає залученню нових читачів до бібліотеки;
- здійснює рекламу бібліотеці, створює її імідж.



     У своїй презентації "Творчі акції як основа іміджу бібліотеки" заступник директора по роботі з дітьми Лариса Недбайло представила основні акції, які проходили в бібліотечних закладах, а також ознайомила з переможцями обласних та районних конкурсів.



      Бібліотекар з інформаційних технологій Ігор Філь на прикладі веб-сайту Іваничівської ЦРБ представив сайт бібліотеки як засіб рекламних послуг і можливостей. В його виступі звучало, що веб-сайт є важливим джерелом розповсюдження інформації про діяльність закладу, тому що будь який відвідувач веб-сайту бібліотеки, безпосередньо знайомиться із:
- структурою бібліотеки;
- режимом її роботи;
- інформацією про заходи;
- ресурсами та послугами.
     Працівники бібліотек-філій творчо підійшли до реклами своїх бібліотек.

Бібліотекарі сіл Бужанка, Гряди, Грибовиця, Мовників, Морозовичі, Стара Лішня у віршованій формі презентували свої книгозбірні
     Презентацію у вигляді слайд-шоу представила бібліотекар бібліотеки-філії с. Милятин Любов Максимчук. 



 Семінар бібліотечних працівників завершився переглядом флеш-мобу, створеного працівниками Іваничівської ЦБС "Бібліотека - це...".



Немає коментарів:

Дописати коментар