Шукати в цьому блозі

четвер, 27 квітня 2017 р.

Ми не повинні забути це слово - Чорнобиль.






         26 квітня 1986 року - є днем пам'яті про найбільшу техногенну катастрофу в історії людства -  вибух реактора на Чорнобильській атомній електростанції. Долі багатьох людей різних професій - цивільних і військових, які стали свідками, учасниками, героями та жертвами Чорнобильської катастрофи, змінилися назавжди.
           Пам'ять про трагедію незагоєною раною залишиться в душі нашого народу. Подвиг, який здійснили ліквідатори Чорнобильської АЕС, ніколи не буде забутий. І через 31 рік - цей день змушує задуматися про можливі наслідки діяльності людини.
         Цій темі була  присвячена година пам'яті, яка  відбулася  в рамках клубів за інтересами "Розрада" та "Надвечір'я" у територіальному центрі управління соцзахисту населення..
         Літературний екскурс у ті квітневі дні 1986-го провела провідний бібліотекар читального  залу Приймак Ірина.
         Проходять роки після аварії на ЧАЕС. А біль не вщухає, тривога не покидає людей. Ще довго ми будемо відчувати на собі  наслідки трагедії, ще довго чутимемо її дзвони. Вони лунатимуть за тими, кого вже немає, кого не стане завтра, хто заплатив за чиюсь помилку своїм здоров’ям, життям. Доземно схиляємося в подяці перед ліквідаторами цієї страшної аварії. Перед живими. Перед пам’яттю до часу померлих від радіаційного смерчу.
Хвилиною мовчання  вшанували пам"ять  тих, хто  увійшов у вічність. 
        Присутнім була представлена виставка-застереження "У полум'ї Чорнобильського дзвону".
 









 

1 коментар:

  1. Ось контактні дані містера Бенджаміна про електронну пошту, lfdsloans@outlook.com. / Або Whatsapp +1 989-394-3740, який допоміг мені отримати кредит у розмірі 90 000,00 євро, щоб запустити свій бізнес, і я дуже вдячний, мені тут було дуже важко, намагаючись зробити шлях, оскільки матері-одинаки не були Легко зі мною, але за допомогою містера Бенджаміна поклав посмішку на моє обличчя, коли я спостерігаю, як мій бізнес зростає і розширюється. Я знаю, що ти можеш здивувати, чому я ставив такі речі тут, але мені справді потрібно висловити свою подяку, тому хто шукає за фінансову допомогу або переживаючи труднощі з тамтешнім бізнесом або хочете запустити бізнес-проект, ви можете переконатись у цьому і мати надію вийти з негараздів. Дякую.

    ВідповістиВидалити